Multidisciplinair
Organisaties staan voortdurend onder invloed van externe- en interne
factoren. De wereld staat bol van informatie, media worden steeds meer
met elkaar verweven en schreeuwen om aandacht. Om met het communicatiebeleid
goede resultaten te behalen, zijn consistentie en herkenbaarheid van de
gebruikte communicatie-uitingen een vereiste. Wij zijn er van overtuigd
dat de resultaten van een organisatie geoptimaliseerd kunnen worden als
inhoud, verschijningsvorm van communicatie-uitingen onderling een sterke
en verrassende eenheid vormen.
Stand Universiteit van Amsterdam t.b.v. studentenwerving op de Studiebeurs
Stand Studiebeurs
Universiteit van Amsterdam
Binnen de bestaande huisstijl een aantrekkelijke stand ontwikkelen, waarbij vorm, functie, kleur, beeld, typografie en gebruiksgemak optimaal op elkaar afgestemd zijn en passen binnen het budget. Een vraag die perfect aansluit bij de competenties van bureau Mooren. De stand t.b.v. studentenwerving is in 2004 voor het eerst met succes in gebruik genomen.